זקוק לייעוץ בענייני עבודה? פנה אל עורך דין לענייני דיני עבודה!!!

058-6-880-880

לפנייה מיידית לעו"ד חייגו עכשיו

המעסיק מפר את זכויות העובדים במקום העבודה?  פוטרת ללא שימוע? פיטרו אותך בהריון? הפלו אותך בקבלה לעבודה? 

פנו אל עו"ד לענייני דיני עבודה ותוכלו למצות את הזכויות המגיעות לכם על פי חוקי העבודה.

המעסיק לא משלם לך את המגיע לך על פי חוקי העבודה? פנה אלינו ונסייע לך במיצוי זכויותיך!

למשרד עו"ד עמוס הכהן, ניסיון רב בהליכים בבתי הדין לעבודה, ובטיפול משפטי בדיני עבודה. אנו עוסקים בכל תחומי משפט העבודה, יחסי עובד מעביד, פיצויי פיטורין, פיטורין בהריון ופיטורין שלא כדין, התפטרות לצורך טיפול בילד, התפטרות בדין מפוטר, הטרדה מינית במקום העבודה, ניצול יחסי מרות במקום העבודה, אפליה בקבלה לעבודה ובמהלך העבודה, הפרשות לקופת גמל ופנסיה, תשלום שעות נוספות, הרעת תנאים בעבודה או מימוש זכויות סוציאליות.

אנו מעניקים טיפול משפטי מלא וכולל, ומלווים את לקוחותינו החל משליחת מכתב ההתראה, דרך ניהול ההליכים בבתי הדין לעבודה ובערכאות השונות ועד למימוש פסק הדין וגבייתו מהמעסיק או מהביטוח הלאומי.

הליכים משפטיים בענייני דיני עבודה מצריכים ידע מקצועי והכשרה משפטית מקיפה, על כן חשוב להיוועץ בעורך דין בעל ניסיון בתחום דיני העבודה אשר מכיר את ההליכים בבית הדין לעבודה על בוריים זאת לשם שמירה על זכויותיכם שנקבעו בחוק.

רוצים להעריך את סיכויי התביעה שלכם? תוכלו לפנות אלינו ולקבל יעוץ מקצועי על ידי עו"ד לדיני עבודה. הפנייה למשרדנו היא ללא עלות ואינה מחייבת, באפשרותכם להשאיר פרטי התקשרות בטופס בעמוד זה ואנו נשיב לכם תוך 24 שעות, או לפנות אלינו טלפונית למענה מיידי של נציג.

הפנייה הינה ללא עלות וללא התחייבות!

 

פנייה מיידית לעורך דין לדיני עבודה
עו"ד לדיני עבודה
עורך דין לענייני דיני עבודה
לעו"ד עמוס כהן, תודה רבה על הטיפול המקצועי והמסור בתיק שלי, אני שמחה שהצלחת להשיג בשבילי את כל כספי הפיטורין שלא שולמו לי ואף מעבר לכך.
גב' א. גרנות
לקוחה