חושבים על גירושין? יש לכם זכויות! אל תתגרשו ללא סיוע מעו"ד! פנו אל עורך דין גירושין!!!

058-6-880-880

לפנייה מיידית לעו"ד חייגו עכשיו

משרד עו"ד עמוס הכהן עוסק בענייני דיני משפחה ודיני גירושין ומייצג את לקוחותיו בכלל הערכאות השיפוטיות.

הן בבתי הדין הרבניים והן בבתי המשפט לעניני משפחה

כשפותחים בהליכי פרידה או גירושין מבן זוג ופונים אל עורך דין גירושין, חשוב לפנות לעו"ד בעל ניסיון בענייני גירושין ודיני משפחה.

תחום דיני המשפחה ודיני הגירושין הוא תחום מורכב המצריך ידע רב וניסיון הן בבתי הדין הרבניים והן בבתי המשפט לענייני משפחה.

למשרד עו"ד עמוס הכהן, ניסיון רב בהליכים בבתי הדין הרבניים, ובטיפול משפטי בהליכים בבתי המשפט לענייני משפחה. אנו עוסקים בכל תחומי דיני המשפחה, תביעות גירושין, הסדרי ראייה ומשמורת, הסכם מזונות, מזונות אישה, הסכמי קדם נישואין, הסכמי ממון וחלוקת רכוש, צווי ירושה וצווי קיום צוואה, נישואין אזרחיים, התרת נישואין, תביעת שלום בית וכדו' 

אנו מעניקים טיפול משפטי מלא וכולל, ומלווים את לקוחותינו החל מהפנייה הראשונית וניסיון לישב את הסכסוך בהליכי גירושין בגישור דרך ניהול ההליכים בבית הדין הרבני ובבית המשפט לענייני משפחה ועד למימוש מלא של פסק הדין.

הליכים משפטיים בענייני גירושין מצריכים ידע מקצועי והכשרה משפטית מקיפה, על כן חשוב להיוועץ בעורך דין בעל ניסיון בתחום דיני המשפחה ודיני הגירושין אשר מכיר את ההליכים בבית המשפט לענייני משפחה ובבתי הדין הרבניים על בוריים זאת לשם שמירה על זכויותיכם שנקבעו בחוק.

רוצים להתייעץ עם עו"ד לגירושים? תוכלו לפנות אלינו ולקבל יעוץ מקצועי על ידי עו"ד גירושין. הפנייה למשרדנו היא ללא עלות ואינה מחייבת, באפשרותכם להשאיר פרטי התקשרות בטופס בעמוד זה ואנו נשיב לכם תוך 24 שעות, או לפנות אלינו טלפונית למענה מיידי של נציג.

הפנייה הינה ללא עלות וללא התחייבות!

 

פנייה מיידית לעורך דין לגירושין
עו"ד גירושים | עורך דין גירושים
עורך דין גירושין | דיני משפחה
לעו"ד עמוס כהן, תודה רבה על הטיפול המקצועי והמסור בתיק שלי, אני שמחה שהצלחת להשיג בשבילי את זכויותיי.
גב' א. גרנות
לקוחה